Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lotte Winters - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lotte Winters - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Mijn reis zal gaan naar Nepal, waar ik vrijwilligerswerk ga doen in een centrum voor kinderen met een beperking. Ik zal dit samen doen met mijn studiegenootje Lianne. Wij zullen ongeveer 7 weken bij een gastgezin verblijven in de hoofdstad Kathmandu. Na deze periode in Nepal zullen wij nog 10 dagen gaan genieten in Thailand.

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2014

Nepal, you stole my heart!

16 Juni 2014

Laatste stagedagen; liefde, vertrouwen en onbegrip

03 Juni 2014

Stage, dierentuin, Mo-Mo party, Henna, Thamel en e

26 Mei 2014

Shivapuri: National Park, Chitwan en Pokhara

15 Mei 2014

Ziekig, plannen op stage, Nagarkot en bruiloft(2)
Lotte

Voor mijn minor ga ik 8,5 week stage lopen in Nepal! En daarna ga ik nog 10 dagen op vakantie in Thailand

Actief sinds 11 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7303

Voorgaande reizen:

13 April 2014 - 23 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: